10 Nisan 2009 Cuma

Datça'yı tanımak


Son zamanlarda bu bloğuma fazla bir şey ekleyemedim
ama Datça ile ilgili çalışmalarım aksamadan sürüyor.
Benim Datça ile ilgili bir çok bloğum var,konularına
göre bunlara yüklemeler yapıyorum.Video ve fotoğraf-
larıma tıklarsanız Datça'yı bir çok yönüyle tanıya-
caksınız.

Sayfamda linki bulunan Datça Detay'a girdiğiniz zaman,
bu 4 blogtan oluşan bir sayfa.Datça Detay'da Knidos
ile ilgili geniş bir bilgiye sahip olacaksınız ,bu
sayfada linki bulunan"Adım Adım Datça"bloğunda Datça
da ilginç yerlere yaptığım gezileri fotoğraf ve açık-
lamaları ile yüklüyorum.2.sayfa Datça Fotoğraflarında
Datça'nın en güzel görüntülerini göreceksiniz fotoğ-
raflara tıklayarak büyüterek bakabilirsiniz.3.sayfam
"Doğadan Tablolar Datça"bloğumda Datça'nın çiçek ve
bitki örtüsünün makro çekimlerine bir tabloya bakar
gibi bakacaksınız.4. sayfamda bu çalışmalara adını
veren başta da belirttiğim gibi "Datça Detay"bu sayfa-
lar çok büyük emeklerle oluşturuluyor,Datça'nın diğer
turistik yerlerden ayrılan yanlarını görebiliyorsunuz.

"Yaşam ayrıntılarda gizlidir bloğumda Datça'daki etkin-
likleri,yaşananları izleyebilisiniz."yaşam ayrıntılarda
gizlidir bloğum ve sayfaları sanat ağırlıklıdır.Galeri
Datça'da ülkemizden ve yurt dışından sanat galerileri,
sanatçı linkleri ile gezdiğim antik eserleri sergileyen
müzelerden ilginç fotoğraflar,açıklamalar var.Diğer sayfası
"Resim Yapalım Datça"resim bilgisi,ressamlar,resim çalış-
malarımın olduğu bir blog ve Türkiye ve yabancı ülkelerden
hergün yüzlerce kişinin girdiği bir blog.Diğer sayfası
"Balıkçının Günlüğü"balıkçılık yaşamımda edindiğim bilgi-
leri izleyenlere aktarıyorum.Burada Datça'nın diğer bir
yüzünü görüyorsunuz.Bu sayfalarımın linkleri "son durak
Datça'da yer alıyor.

Hiç yorum yok: